Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 3
 

Word-of Mouth Marketing Vs Marketing Viral
Word-of Mouth Marketing Vs Viral Marketing

Rezumat:

Noi forme de marketing şi publicitate online se impun şi transformă cu din ce în ce mai mare viteză marketingul tradiţional, instrumentele mass-media la îndemâna marketer-ilor, ca şi percepţiile consumatorilor. Factorul interactiv reprezintă un element din ce în ce mai frecvent în marketingul modern, marketer-ii şi clienţii redefinind în permanenţă forma şi conţinutul mesajelor promoţionale, instrumente precum blog-urile, podcast-urile, recenziile online, forum-urile sau chat-urile reprezentând noua frontieră în care marketer-ii moderni trebuie să-şi demonstreze calităţile. Ca şi ei, managementul organizaţional, reprezentaţii de vânzări sau cei din domeniul relaţiilor cu clienţii, ca şi toate celelalte persoane implicate în funcţionarea unei organizaţii trebuie să ia în considerare această nouă explozie de informaţii generate de consumatori, felul în care acestea se reflectă la nivelul percepţiei mărcilor sau al produselor, ca şi la implicaţiile asupra politicii comunicaţionale sau organizaţionale.
 

 

Autor:

Mihai Orzan

Academia de Studii Economice
Gheorghe Orzan

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online