Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Volumul 1, Numărul 3
 

Individualizarea marketingului sportiv īn cadrul marketingului general
Sports Marketing Individualization within the General Marketing Frame

Rezumat:

Ca orice domeniu nou apărut īn ţara noastră, şi marketingul sportiv se cere a fi definit pentru a putea percepe, la adevărata sa valoare, importanţa pe care o are īn dezvoltarea economică (prin veniturile pe care le generează) şi socială (prin implicarea populaţiei īn activităţile sportive). Conceptualizarea acestui domeniu trebuie pornită de la cadrul general īn care a aparut şi s-a dezvoltat marketingul sportiv. Ţinānd cont de acest lucru, lucrare de faţă īşi propune să dezbată diferitele puncte de vedere īntālnite īn teorie referitor la definiţia şi clasificarea marketingului sportiv.
 

 

Autori:

Mihaela Constantinescu

Academia de Studii Economice
Mihai Roşca

Academia de Studii Economice
 

Download:

textul articolului

 

© 2007 Revista de Marketing Online